Concurs pentru funcția vacantă de Șef al Serviciului sisteme informaționale și tehnologia informației
Scopul general al postului:
Administrarea, dezvoltarea, menținerea și asigurarea funcționării sistemelor informaționale din cadrul IP CNED.
Sarcinile de bază ale funcției vacante:
- Asigurarea activităților de elaborare, avizare și dezvoltare a documentelor de politici, proiecte de acte normative, regulamente, documente interne cu privire la dezvoltarea și operaționalizarea sistemelor informaționale specifice activității IP CNED;
- Asigurarea și coordonarea activităților de elaborarea a conceptelor tehnice, specificațiilor tehnice/caiete de sarcini în domeniul dezvoltării sistemelor informaționale specifice activității IP CNED inclusiv pe partea securității informaționale;
- Coordonarea activităților de implementare, operaționalizare, gestionare și mentenanță a sistemelor informaționale ale IP CNED, inclusiv pe partea securității informaționale;
- Asigurarea menținerii la parametri funcționali a tehnicii de calcul a IP CNED în conformitate cu cerințele impuse de standardele de securitate;
- Efectuarea analizei sistemul informatic al IP CNED și identificarea modalităților de îmbunătățire a acestuia, prin înaintarea propunerilor de achiziții de echipamente de calcul, software, servicii IT și accesorii.
Tip de angajare: Perioadă nedeterminată
Studii: Studii superioare de profil în domeniul tehnologiilor informaționale.
Experiență: Experiență de muncă minim 2 ani în domeniul Tehnologiilor Informaționale.
Cunoştinţe:
Cunoașterea obligatorie a limbii de stat. Posedarea limbii engleze constituie un avantaj.
Operare la calculator, MS Windows Server, Linux Server, administrarea rețelei WAN, LAN, WIFI, VPN; programarea și configurarea serverelor, gestionarea serverelor și bazelor de date, pachetul de programe MS Office, Internet, Antivirus, Drupal, VMware vCloud Director, etc.
Abilități: Abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, luare a deciziilor, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine şi a echipei, soluționare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.
Atitudini/comportamente: Planificare, organizare, coordonare, instruire, control, de lucru cu informaţia, de organizare, de elaborare a documentelor, de prezentare, de instruire, motivare, mobilizare de sine, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.
Condiții aferente funcției:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
- în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție.
Documente ce urmează a fi prezentate:
- CV în formatul Europass;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare;
-Declaraţia pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activităţii la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art. 6 alin. (2) din Legea nr. 325 din 23 decembrie 2013 privind evaluarea integrităţii instituționale, cu excepţia cazurilor cînd persoana se încadrează în cîmpul muncii pentru prima dată.
Termen de aplicare: 08 august 2024, ora 17:00.
Modalitatea de depunere a documentelor:
- Personal sau prin poștă la adresa:Chișinău, str. Alecu Russo 1, bloc A1, et. 10, MD - 2068;
-E-mail: office@cned.gov.md.
Persoana de contact: Grimailo Ana, telefon: 022499444 ext. 6.
Concursul se va desfășura în două etape:
- Evaluarea dosarelor;
- Interviul.
La interviu vor fi invitate doar persoanele care au trecut cu succes de prima etapă.
Rezultatele concursului vor fi comunicate prin e-mail/telefon.